wwa skaffar blogg!

Hej, nu har den till slut skapats, wrestling with angels alldeles egna blogg. Det är med upprymdhet och förväntan som vi nu blickar fram emot en tid då vi siktar på att hålla er lite mer uppdaterade än tidigare. Samtidigt som jag sitter och skriver det här inlägget så sitter Rasmus, Dan och Olle och klipper ihop två små filmer. Den ena är ifrån våran tid i studion och den andra från våran novemberturne förra veckan då vi besökte några städer tillsammans med bandet "Saving Joshua". Vi är nöjda med spelningarna och hoppas ni som kom dit känner detsamma! 

Den närmsta månaden kommer vi försöka att lägga spelandet inför pubilk lite på hyllan för att fokusera på att få fram nya låtar. Vi har redan spelat in tre stycken som vi hoppas få kunna visa digitalt för er inom en ganska snar framtid, det finns även planer på en musikvideo till en av låtarna. Samma solskenshitorier till människor som gjorde den förra ska nu ta sig an den nya! Det är vi väldigt glada för och tror att det kan bli något utöver det vanliga.

Vi hoppas med den här bloggen kunna spegla "wwa" ganska omfattande. Det kommer att bjudas på bilder, citat, intriger och diverse skvaller från de allra intressantaste hörnen av bandet. Men hoppas inte på för mycket mina vänner! ;)

/ Lukas, wwa                                                                                                                                                                           



Kommentarer
Postat av: Alexander

planer och planer det är bekräftat på cp-hemsidan

haha stalkerrrrrrrrrrrrrr

2008-12-07 @ 18:47:53
URL: http://nallexander.blogg.se/
Postat av: magda

intressant med blogg :) er lär bli bättre lyckad än vad min är iaf :) Haha!

2008-12-16 @ 20:31:43
URL: http://maagda.blogg.se/
Postat av: Lina

Wwa borde uppdatera bloggen oftare..

2008-12-18 @ 01:16:45
URL: http://lijnak.blogg.se/
Postat av: Sophia

Uppdatering? :D

Ledsen att jag missade eran spelning på skylten..... :(

2008-12-20 @ 22:37:15
Postat av: Lukas

Hej alla läsare! :) haha. Det är så att jag inte kan logga in och uppdatera. Lösenordet jag trodde det var funkar inte så jag ska starta upp en ny blogg så snart som möjligt! Ursäkta. God jul!

2008-12-25 @ 21:47:13
URL: http://lukasskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0